Friday, April 1, 2011

Tamatnye Cel**m Sale...

Salam... Morning semua.. arini aku nk cite pasal Cel**m Sale yang hampeh... Aku rs diorang nie mcm tak telus coz point yg customer bley redeem secara online bleh guna kat certain tempat je.. kalu korang nk tau.. benda point nie sebenarnye hanya bley digunakan untuk beli handset yang terpilih kat Ciub Biru aje... time aku nk redeem handset yang aku nak.. Ciub Biru kat Mid ckp xde stock.. 2 week after that aku p lagi kat tmpt sama.. the same answer aku dpt... aku still tak putus asa coz aku try tanye kat Ciub Biru kat Kuantan lak time balik kmpung.. jawapan kat ctu lagi hampeh.. hanya Ciub Biru kat Bentong je yang bley redeem.. ape kes la Cel**m sengal nie.. hangin satu badan aku dengan jwpan cmtu.. Kalu cmtu punye ssh customer nk redeem baik tak yah.. ko tak yh penat2 buat promosi tu.. aku suggest baik point redeem tu ko bagi customer ko diskaun tuk bil ke.. senang.. masalah cmni la yg buat aku rs nk terminate no Cel**m aku.. ape jadahla korang nie.. membazir point yang aku redeem tu.. korang buat cmni aku rs tertipu tau... hampeh Cel**m Sale!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! The end.

No comments:

Post a Comment