Monday, November 13, 2017

2017

Salam.. Nampaknya aku ni update blog ni setahun sekali..hahaha..xpela..aku masih bekerja di agensi X..akhir tahun 2016 aku disahkan mengandung dan bulan Julai 2017 aku selamat bersalin baby gal aisya hannah..alhamdulillah.. so far kehidupan aku baik dan aku bersyukur atas segala yang telah dikurniakan kepada aku. Semoga tuhan sentiasa merahmati aku sekeluarga. Semoga kita semua sentiasa berusaha dan berdoa dikurniakan yang terbaik dari tuhan...amin2..in shaa Allah.. =)

Kerajaan dan naikkan cuti bersalin jadinya sekiranya ada rezeki aku layak untuk bercuti 6 bulan = 2 anak lagi..hehehe..in shaa Allah.. semoga tuhan bagi yang terbaik kepada aku dan keluarga. 1 luv Allah.

Harini juga aku terpk nak beli produk untuk glowing dan cantikkan muka. Memang tersangat2 nak..tapi hasil aku gugel dr tenet..aku takut nak pakai bila aku tgk kesan boleh dapat dalam masa 7 hari..giler ke hapa 7 hari dh cantik..huhu..teringin mmg teringin tapi takut kesan sampingan..xpela..nnt balik aku tonyoh kunyit ngan soda bikarbonat je..haha..kita cuba bahan2 yang tk bahaya..huhu..

Sorry2 campur2 sebab aku tulis apa yang terlintas..hehehe..gud bye.


No comments:

Post a Comment