Tuesday, August 4, 2009

Hai haha..


Hai.. actually ni first time aku join blog nie.. aku tertarik plak bila baca blog2 org lain.. coz sebenarnye dari kecik smpi ke beso mmg aku tak pernah nk tulis diary sbb aku rs mcm malu la plak bila baca balik..hehe.. boleh x?hehe.. tapi bila aku pk..bagus gak ada blog nie.. boleh la gak aku nk cite pape masalah aku kat cn (selain bf aku..hehe) .. n yang penting aku boleh tulis ape yang aku nk.. best gak kalu aku ajak member2 aku join skali.. xde la aku syok sendiri sorang2 kat cn..hehe.. k lah aku rs smpi cn je la aku tulis buat hari ni sebagai starter blog nie.. nnt time aku rajin2 n bosan2 kt opis..leh aku berblog..hahaha..

1 comment:

  1. Chiayok!....Chiayok!....Chiayok!
    Even this is your first time and your first blog, I'm here thereby will support you 100%...hehe..

    ReplyDelete