Wednesday, August 19, 2009

Seminggu training di Taiping

Salam guys.. lama tak open blog nie.. hampir terlupa lak ada blog..hehe.. actually aku p kursus kat taiping from 10 Ogos till 15 Ogos.. Kursus teknikal HSBB.. dari unit aku ada 5 org yang kene p kursus nie.. salah sorang dari kami drive kete.. so malam2 kami di taiping, penuh dengan aktiviti jejalan..hehe... So dari taiping, kami smpi ke Geogetown.. naik jambatan time p n balik dengan feri.. tu first time aku p penang.. best gak.. dari taiping ke penang dalam 45 minit je.. so dekat je.. kat penang tu.. aku x shoping sgt sbb aku x bape sgt makan jeruk2 nie.. just amik2 gmbr je.. aktiviti2 mlm seterusnya kami kuar jejalan kat bandar taiping je.. tgk wayang( cite GI JOE) .. p mkn mee udang.. p ronda2 kt mall kat taiping tu.. Then masa kitornag on d way balik, kitorang singgah kat cameron.. hehe.. kat cn la banyak gler duit aku habis shoping..hehe.. beli strawberi la.. beli sayur.. jagung.. bunga sejambak (hampeh tul..sbb esoknye layu dah..huhu).. coklat.. teh (beli kt ladang teh bharat)..hehe.. Kat bawah nie beberapa gmbar aku..hehe

Taiping :


Penang :


Cameron Highlands :

No comments:

Post a Comment