Wednesday, August 19, 2009

TNB Assessment - 19 Ogos

Huhu.. nie satu lagi benda sedey aku nk cite.. disebabkan aku x bukak email yahoo aku sepanjang minggu lepas.. aku dh terlepas untuk p TNB assessment .. Aku baru bukak email time lunch tadi. rupanya TNB ada panggil aku p assessment pagi tadi kul 9.. huhu.. asal la aku x bkak email.. dh terlepas peluang aku. AKu sesaje je apply TNB nie.. hehe.. bukan ape.. aku rasa produk TNB lagi kukuh dari produk TM coz skang TNB main player untuk elektric kn.. TM.. well mcm yang korang semua tau.. mcm2 jenis brand ada.. maxis la..digi la.. so sbb tu aku mcm berminat nk join TNB lak..hehe.. tamak tul la aku nie.. x reti2 nk bersyukur..hehe.. tp bagi aku.. selagi aku rs nk mencari aku akan cari.. selagi umur aku muda..hehe.. aku tempelkan sedikit email dari TNB tu.. geram n kecewa tul aku rasa.. aku harap email rayuan yang aku hantar akan dilayan oleh pihak HR TNB..huhu..

***************************************

Email dibawah :
Human Resource Planning & Development
Congratulations,
We are pleased to invite you for an assessment for the Executive Training Program (PEP) at Tenaga Nasional Berhad.

Date and Time : 19th August 2009, Wednesday @ 9.00am
Venue
: Room C1-06


No comments:

Post a Comment